joi, 19 septembrie 2024

CÂND NORII ÎN BRAȚE ÎMI PLÂNG

Plouă și-i frig, norii în brațe îmi plâng;

ce se întâmplă, iubito, cu mine?

Copacii-n retină se frâng,

niciun drum nu mai duce la tine


Printre frunze ucise, mere roșii iau foc,

luminează raiul ultimilor greieri,

și parcă nu mai sunt pe planetă deloc,

plouă cu iluzii pierdute în creier


Unde sunt caii timpului meu,

hrăniți cu avânt năvalnic și jăratic?

Au pierit înșeuați la curcubeu,

mânați de un înger sălbatic


Parcă ne pregătim de plecare,

din zborul păsărilor coboară un cântec,

mi-arunc amintirea în mare,

de zbor absolut să mă vindec!


Cafeaua e deja mai amară,

tristețea s-a întins prin ferigă,

prin mine universul coboară

și totuși, din vise un înger mă strigă...


19 septembrie 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu