vineri, 2 august 2013

UNDE SĂ FUGIM

Lucrezi pe viu la suflet cu dalta
Ce s-ar intampla daca am calatori in Malta
Intr-un concediu fara plata ,autoimpus
S-ar  supara ingerii de sus?
Dar daca am disparea pe o insula exotica
Aproape dumnezeeasca,evident erotica
Unde abilitatile mele de supravietuitor
Te vor face sa-mi zambesti indatoritor
Sa nu mai existe timpul,sa se comprime
Sa ne traim in sfarsit zilele noastre sublime
Si –n jungla as disparea de n-ar fi anaconde
Mi-e teama de ele sunt prea lungi si prea blonde
As fi in siguranta printre ursii polari
Eliberat de frig, incastrat in ghetari
Sau ce ar fi de ai veni pe insula mea interioara
Luminata perfid  de steaua polara
Locuita de cerbi alergand printer alte
Minuni rascolite ,pretexte de Dante
Eu inca mai pot sa stau pe un cot
Pozandu-ti ,dar trupul e-n fierbere tot
Si parca ar fi de acord sa plece cu tine in Malta
Sa-ti termini lucrarea cu ochiul si dalta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu