sâmbătă, 12 februarie 2022

CÂNTEC DE SUFLET

Iubita mea, m-am îngropat în cer

și-am aruncat spre tine-o scară

de rândunici, de fluturi, să nu doară

când pașii tăi s-or înălța din ger


Până la inimă s-a cățărat o floare

ce-n trupul meu prinsese rădăcini,

să nu ne fim pe lume doi străini,

însingurați pe stele căzătoare


Din soare cobora o rază ninsă,

lumina se-ntindea pe trupul tău,

în jurul nostru numai Dumnezeu

și-un înger c-o lanternă aprinsă


Și totuși pân la mine n-a ajuns

acea lumină magică de vară, 

cerul albastru a-nceput să doară

și nici ecoul n-a primit răspuns 


Iubita mea, ți-am oferit un suflet

dar n-a încăput în pieptul tău de foc,

și cum nu am găsit în altă parte loc

l-am încuiat c-o lacrimă în cântec...


12 februarie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu