duminică, 1 octombrie 2023

CÂND SE DĂDEAU TOȚI ÎNGERII DE-A DURA

Când mi-am schimbat, iubito, coafura,

că semănam prea mult cu Patrick Duffy,

toți îngerii s-au dat pe chipul meu de-a dura

și sânilor le-au cam sărit canafii


În rai am fost ca să cunosc gagici

pe când curgea din mine-o apă albastră,

când ai să-ți amintești c-ai fost pe aici

să spargi cu dalta-n suflet o fereastră


Să picuri din veninul limbii tale

siropu-acela dulce-viperin,

toți spinii înșirându-se pe cale

în talpa goală sigur am să-i țin


Și-am să pășesc prin mine mai departe

chiar dacă ai să-mi bați piroane-n gânduri,

voios m-oi duce singur către moarte

din mine o să-și facă raiul scânduri


În rest n-am să mai spun nimic,

n-am să-mi mai schimb vreodată coafura,

să nu mai semăn cu acel Patrick

de se dădeau toți îngerii de-a dura...


1 octombrie 2023



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu