sâmbătă, 21 octombrie 2023

CRIZANTEME

La noapte de-o să vin, tu nu te teme,

în mine însumi voi cădea din cer,

sub brume s-or aprinde crizanteme

și eu. și tu, o să uităm de ger


În brațe-ai să mă prinzi, să nu mai suferi,

și-ai să aprinzi și-un rug de albăstrele

în care rătăcește câte-un nufăr

crescut la marginea ființei mele


Apoi mă voi lăsa cules cu grijă

să nu se risipească din prea-plin

și chiar de m-o lovi aceeași schijă

în mine însumi sigur am să vin


să te găsesc, atât de bine ascunsă

încât am ostenit de când te caut,

și-o parte din eternitatea scursă

se va-ngropa cu fluturii în flaut


Și-o să uităm de ce-am căzut din cer,

și-am să-ți șoptesc: Iubito, nu te teme!

Hai să uităm că ni se face ger,

sub brumă să aprindem crizanteme!


21 octombrie 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu