vineri, 27 octombrie 2023

SENSUL IUBIRII

Eu vieții tale i-am dat sens, să știi

de unde vine fericirea și pe unde, 

te rog măcar acum să nu întârzii

și dacă sună Dumnezeu, răspunde!


N-a fost un târg ușor cu mine,

a trebuit să-mi las umbra pe jos

să-nghită tot nisipul pentru tine,

din visul tău să facă timp frumos


Nu știu dac-ai vorbit cu fluturii pe seară, 

ți i-am trimis s-anunțe c-am să vin,

tu bea-ți cafeaua dulce-amară

și întoarce-te cu mine în destin


Că nu mai am să-ți dau mai mult acuma

decât ce ți-am promis cândva,

n-a fost de ajuns pământul și nici luna,

să-ți dau un sens mi-am dat chiar viața mea


Desigur, e puțin, tu vrei mai multe

și poate meriți, n-am de unde ști,

încorsetat de atâtea amănunte

n-am observat că iarăși întârzii...


27 octombrie 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu