joi, 7 decembrie 2023

NINGE-N MUNȚII MEI CU FLUTURI

Ninge-n munții mei cu fluturi ca-n poveștile străvechi,

Unde e copilăria să mă tragă de urechi?

Să-și ia sania și-n suflet să coboare înc-o zi,

Dusă de lumina lină și de glasuri de copii


Toți copacii mă întreabă câte veacuri o să ningă,

Dacă rugul vieții noastre pân la urmă-o să se stingă.

Sub zăpadă lumea veche de melancolii apune,

Ninge-n amintiri sublime cu toți fluturii din lume


Unii au zburat pesemne chiar din inima de leu,

Cântă orchestra divină, la pian e Dumnezeu,

Se întorc din vremi uitate clinchete de clopoței

Și se pierd, de dor de ducă, vulturii din ochii mei


Ninge-n munții mei cu fluturi, îngerii s-au pus pe scris,

Merg pe drumuri neumblate doar pe sensul interzis,

Biet soldat al vieții noastre stau de strajă la drapel

Și voi câștiga procesul vieții mele la apel...


7 decembrie 2023 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu