vineri, 8 decembrie 2023

ULTIMUL POEM DIN AGENDA ALBASTRĂ

Să scriem cu pixul sau cu vechiul stilou

un ultim poem în agenda albastră,

pe când umbra mea devenise ecou

înfloreau nuferii ca și dragostea noastră


Emoții în glas, în suflet chemări,

vibrau coardele inimii ninse,

sufletul rătăcise prin flori

cerșind fericirea cu mâinele întinse


Tremurau gândurile, tăcerea și ea,

între noi se făcuse mirare,

mă izbea câteodată o stea 

tăioasă ca un semn de întrebare 


După care din râuri ieșeam la lumină

înveliți într-o rază albastră;

ce frumoasă a fost, ce divină,

sfâșiata dragoste-a noastră!


Nicăieri n-o să scrie, nicăieri n-o s-apună

soarele ce-a căzut din ochii fierbinți;

îngerul meu s-ar putea să mă pună

să mă-ntorc câteodată în minți


și să scriu cu un pix sau cu vechiul stilou

un ultim poem în agenda albastră,

pe când umbra mea devenise ecou

nuferi albi înfloreau ca și dragostea noastră...


8 decembrie 2023


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu