duminică, 14 iunie 2020

CÂNTECE PENTRU COPII

DRAGA NOASTRĂ, ȘCOALĂ DRAGĂ...

Draga noastră, școală dragă,
multe tu ne-ai învățat,
numai lucruri minunate
care-n bine ne-au schimbat

Refren:

Și-acuma vine
despărțirea grea,
te păstrez pe tine
în inima mea
(bis)

Refren:

Și-acuma vine
despărțirea grea,
te păstrez pe tine
în inima mea
(bis)

Draga noastră, școală dragă,
noi aici vom reveni
când se va-ntâmpla minunea
să redevenim copii

Refren:

Și-acuma vine
despărțirea grea,
te păstrez pe tine
în inima mea

(bis)



A SOSIT VACANȚA CU TRENUL DE FRANȚA

Cu jocuri și bucurii
a mai trecut un an,
o să te ascund pe undeva
frumosul meu ghiozdan

Refren:

A sosit vacanța
cu trenul din Franța,
hai copii la joc,
cărțile pe foc,
să nu mai citim
că ne îmbolnăvim

Dragă carnețele, 
prietenul meu bun,
mă mândresc cu tine
însă tot ți-o spun:
(bis)

Refren:

A sosit vacanța
cu trenul de Franța,
hai copii la joc,
cărțile pe foc,
să nu mai citim
că ne îmbolnăvim

Școala mea frumoasă 
eu te las acum,
mă întorc la toamnă
pe același drum
(bis)

Refren:

A sosit vacanța
cu trenul de Franța,
hai copii la joc,
cărțile pe foc,
să nu mai citim
că ne îmbolnăvim

1 Iunie 1993 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu