vineri, 9 decembrie 2022

EU NU SCRIU POEZIE

Eu nu scriu poezie,

smulg bucăți din mine

și le arunc în deșert

până vine ploaia,


Eu nu scriu poezie,

smulg nopțile din mine

și le arunc la Polul Nord

până răsare soarele.


Eu nu scriu poezie,

smulg rănile timpului meu

și le arunc 

printre picioarele îngerilor desculți 

până când sângerează


Eu nu scriu poezie,

îmi desfac clipele

în milioane de petale

căutând o evadare din universul interior

ori de câte ori 

întâmplările viitoare mă dor


Și când sunt în țărână, 

respirând adânc singurătatea,

împrăștii bucăți din mine

în golul din jur,

să fiu hrană copacilor, florilor albastre,

verdele să invadeze pământul

și-n miliarde de culori 

să mă-mprăștie vântul


Eu nu scriu poezie,

rostogolesc partea mea de inimă,

partea mea de suflet,

partea mea de rătăcire

până când

partea ta de inimă,

partea ta de suflet

partea ta de înger

îmbrățișează părțile mele de înger

redevenind ființă


9 decembrie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu