joi, 25 mai 2023

NOI NE-AM IUBIT DE-UN MILION DE ORI

Noi ne-am iubit de-un milion de ori

prin timp călătorind unul spre altul,

noi am învins, iubindu-ne, neantul

ningea între noi, iubito, cu scrisori 


Noi am urcat plângând același munte

ce-a tot crescut pe cord îmbătrânind

și ne-am trezit pe creste rătăcind

printre nebănuite amănunte


Și nicio mare nu a fost de ajuns

să stingă-n noi dorințele arzânde,

și nu se știe încă până unde

ecou-a rătăcit după răspuns


Noi ne-am iubit în fluvii de cerneală

ce-au curs din pietre adesea sângerând,

noi ne-am iubit aievea și în gând

cu-ntreaga emisfera cerebrală


Un râu albastru-am devenit în zori

și-am curs din lacrimă-n surâs,

și am uitat ce mai aveam de spus

iubindu-ne de-un milion de ori...


25 mai 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu