marți, 6 februarie 2024

IUBINDU-TE, VA FI SFÂRȘITUL MEU

Iubindu-te, va fi sfârșitul meu,

i-am zis îngerului

și el m-a pârât lui Dumnezeu.

Dumnezeu a surâs 

și toate stelele au plâns


Sufletul meu poartă cicatricele 

timpurilor fericite pe când

amurgul era un pretext pentru lumină;

de jur-împrejur magie divină


De pe vulcan

am să m-arunc în prăpăstii de vulturi

Lava ce va țâșni din străfunduri,

amestecată cu sufletul meu,

se va face piatră pe care va călca, 

arzându-și tălpile, un alt Odiseu


Te iubesc, te iubesc, ți-am spus,

acesta-i sfârșitul meu, 

frica mea a devenit curcubeu,

eșarfă ce-ți acoperă ochii, picioarele

Iubindu-te, va fi sfârșitul meu;

”...și-al meu, și-al meu!”,

plângeau printre pietre izvoarele


În trup mi se zbate sângele tău

strivit de săruturi

și toate acele jocuri ale dragostei magice

pe care îngerii le joacă cu voluptate mereu,

alintându-se:

” Iubindu-te, va fi sfârșitul meu...”


5 februarie 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu