sâmbătă, 21 mai 2022

AZI VOI PLECA DE AICI

 Azi voi pleca de aici,

îmi toarnă-n sânge fluturi Dumnezeu,

tot bate deznădejdea cu un bici

oglinda-n care-am locuit doar eu


La capătul de drum e o colibă

în care locuiesc pe veci tăceri,

se-aud plângând toți greierii-n ferigă

supuși unor abstracte mângâieri


Azi voi pleca de-aici, voi merge-n mâine,

în raniță nu voi avea provizii,

purtat de lanțul zilei ca un câine

voi refuza și dreptul la revizii


Voi bate câte-un cui în tocul gri

al cerului din care plouă

cu flori albastre, flori târzii,

pe drumul rupt de lașități în două


Vechi firimituri de pâine voi lăsa

să nu se rătăcească călătorii

ce vor vorbi spășiți cu umbra mea

în Atlantida dinlăuntrul mării


Azi voi pleca de-aici spre alte adrese,

pe unde n-am mai fost nicicând,

ecou-n cale câteodată-mi iese

și umbra mea din umbra ei căzând...


21 mai 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu