luni, 9 mai 2022

N-AM PIERIT

Nu vă mai temeți, n-am pierit,

În sânge încă-mi strigă dacii liberi,

Lupii bătrâni s-alături de cei tineri,

Nu-s eu pe crucea lașității răstignit!


Veniți la fiul vostru cu curaj,

S-același luptător fără odihnă,

N-am loc sub cer, n-am ceas de tihnă,

Mă lupt cu toate fiarele-n sevraj


Mă doare Țara tot la fel de tare,

Munții Carpați îmi plâng pe-același umăr,

N-am fost și nu voi fi un număr

Sunt ultimul haiduc din România Mare


Mă lupt cu toate morile de vânt

Ce au crescut pe-afară și-nlăuntru,

Prin timp ca o săgeată intru

Și-nsângerat până la capăt cânt


Nu e zadarnică această luptă

Cu toți nechibzuiții îmbătați de viciu,

Veniți pentru supremul sacrificiu!

Veniți, să-i facem țării noastre nuntă!


Că nu se poate să nu înțelegeți,

Acest război e calea spre înălțare,

Pe hartă-i sfâșiată România Mare  

Și n-aveți loc nici să vă reculegeți


E timpul să uitați de lașitate,

Mă-ntorc pe front înconjurat de fluturi,

Vom arde, de va trebui, pe ruguri;

Ne vom lupta cu pegra pân la moarte


Vă dau dobândă dacă vă iubiți

Până la capăt Patria sublimă,

S-aprindem la fereastră o lumină,

Să curgă răsăritul din părinți


E timpul de pe urmă, nu rămân

Stăpâni în țara lor decât acei

Ce i-au strivit în luptă pe mișei;

Trezește-te acum, popor român!


Și nu te teme, n-am pierit,

În sânge încă-mi strigă dacii liberi,

Cei care pier se vor întoarce tineri,

Nu-s eu pe crucea lașității răstignit...


8 mai 2022



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu