luni, 17 iunie 2024

DE MÂNĂ NUMAI VÂNTUL TE VA ȚINE

Se poate să fi fost o nălucire,

Ecou al umbrei mele de proscris,

Sau poate-am adormit și a fost vis,

Doar eu să fi crezut c-a fost iubire


Și totuși m-am pierdut pe marea ta,

Corabia de fluturi am condus-o,

Și-ai fost și tu, căci te-am văzut, intruso,

Chiar de-ai fost tu, păreai altcineva


Îmi adormeai în brațe la amurg,

Parfumul tău îmi stăruie în sânge,

Și-n cântecul acela care plânge

Doar păsări călătoare se mai scurg


Atâtea flori s-au prăpădit în glastră

Tot așteptând definitiv să vii,

Dar tu întotdeauna întârzii,

Tu, floarea mea, din toate mai albastră


Și ce-ar fi trebuit să fie veșnic,

O clipă a fost, nimic mai mult,

Surprins de-al inimii tumult,

Abia de-s o lumină într-un sfeșnic


Acum că pleci, reintră în mulțime,

În mine vei rămâne prin ce-am scris,

Tot navigând pe sensul interzis

De mână numai vântul te va ține...


17 iunie 2024



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu