luni, 18 decembrie 2017

Cum îți mai este?

Sufletul e o pasăre călătoare,
merge pe lângă mine șchiopătând
Câteodată mă întreabă ceva, lucruri banale:
Ce mai faci, Adi? Cum îți mai este?
S-au vindecat rănile sub cămașa de zale?
Când vei fi gata, o să mă întorc negreșit
pe calul tău murg, 
rătăcit între răsărit și amurg



Nu-i răspund. Mă provoacă dinadins.
Simt cum dimineața de iarnă
ghearele prin inimă și le-a-ntins
Sfâșie stalagmitele și le aruncă la câini,
prin golul din jur deznădejdile dau din mâini



Îmi pipăi rănile sub cuvintele-zdrențe,
viermii uitării rod rumegușul din splențe
Merg pe lângă sufletul meu 
șchiopătând ca un autostopist,
nu încetez să mă mir că sunt eu și exist
Nu încetez să mă mir că mă scurg
ca un șarpe de apă-n amurg



Doar ecoul mi-aduce dinspre mine o veste:
Ce mai faci, Adi? Cum îți mai este?





17 decembrie 2017 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu