marți, 22 septembrie 2020

LAMA DE CUȚIT

 Pe lume prea devreme singur am așteptat  s-apari și tu

În viața asta suspendată dramatic între da și nu

Am pus în suflet la păstrare, din colțul meu uitat de cer,

Cea mai frumoasă ninsă floare crescută-n rouă, la rever


Și am știut că o să fie asemenea oglinzii tale,

Când vei privi-o vei fugi  să-ți fac din timpul meu petale,

Să-ți spun că ai putea să-mi fii perechea rătăcită-n timp,

Că pentru mine nu există altă zeiță în Olimp


M-ai ascultat ca o himeră strivită în surâsul prim,

Și ne-am iubit definitiv, și-am învățat să nemurim;

Tandrețe, patimă, magie, vechi împletiri de îngeri triști,

Nu mai știam de-mi ești aievea sau dacă-n vise îmi exiști


Tot orizontul s-a-ngustat, albastrul s-a prelins din tine,

Și locuiai, mult prea iubito, cu toți luceferii în mine...

Da-n timp ce privegheam cocorii pierzându-se în asfințit

n-am observat c-aveai în mână ascuns-o lamă de cuțit...


20 septembrie 2020

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu