sâmbătă, 19 septembrie 2020

N-AM ACCEPTAT COMPLICITĂȚILE

 Nu mi-au plăcut jumătățile de măsură,

n-am acceptat complicitățile,

n-au contat planurile secrete,

dorințele ascunse,

a fost întotdeauna cum am vrut eu:

magie, tristețe, tăceri vinovate,

cărări nesfârșite de fum... 


Nu te-am ignorat, 

dar n-am vrut să mă mint,

n-am acceptat complicitățile,

iubirea pe jumătate, promisiunile false


Nu, aceea nu a fost iubire...

Am căutat pătimaș drumul spre inima ta,

dar nu l-am găsit

M-am izbit de iluzii până când

n-a mai rămas din mine nimic

Umbra s-a risipit, 

ecoul s-a ascuns printre fluturi de piatră, 

numai amintirea mai cerșește

dintre zdrențele sufletului


Magia, tristețea, cărările de fum

mă caută disperate,

dar mie nu mi-au plăcut niciodată 

complicitățile,

iubirea dusă până la jumătate;

iluziile pierdute încă locuiesc 

în surâsul amar...


Nu mai e mult până la capătul lumii,

de despărțire ne-am sărutat deja 

la jumătatea drumului

dintre viață și moarte

Mai departe, doar candele-n vânt...


18 septembrie 2020

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu