miercuri, 15 septembrie 2021

FEMEIA DIN FOTOGRAFIE

Pe țărmul mării în ruine,

ai coborât din mine pe nisip,

treceau prin suflet fluturi și drezine

și toamna colorase un alt chip


Atâtea vise spulberate,

atât ecou adus din depărtări,

atâtea gânduri destrămate

și-atât de multe întrebări


răzbat din țărmul înhămat la stele

pe care-l trag în sus și-n jos,

se-ntind în gol brațele mele

pe unde-a fost omul frumos


Și-am fost în noaptea vieții atât de aproape

să înflorim iubindu-ne sublim,

și-am navigat pe-aceleași ape,

dar n-am putut să ne oprim


pe-aceeași insulă de alge

pe care ne-am născut dintr-un sărut,

se-aude marea cum se sparge

din viitor peste trecut



Și totuși îmi zâmbești în amintire,

fotografia nu-mi va spune nu,

c-a fost suprema, unica iubire,

și chiar de-ai renunțat, o știi și tu...


Și ce păcat că n-ai mai coborât

din altă viață ca să dau de tine,

e-așa târziu și s-a făcut urât

și toată marea s-a-ncuiat în mine...


14 septembrie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu