sâmbătă, 4 septembrie 2021

SE ANUNȚĂ NUMAI TRENURI CARE PLEACĂ

Cu siguranță nu ne-om mai vedea,

această lacrimă va deveni țărână,

și dacă vântul va mai trece prin perdea

și sufletu-ți vibrează, draga mea,

poate sunt eu, ținându-te de mână


Vom traversa în fiecare zi pământul

ducând cu noi povara de a fi,

se va ciocni de întuneric gândul,

și chiar de i-a venit iubirii rândul

inevitabil ai să întârzii


la cina ultimă de taină

din care ne-am hrănit așa puțin;

de-atâta înlunare și de spaimă

din trupul meu cioplit-am haină

în închisori albastre să te țin


În gară nu mai vine niciun tren,

se-anunță numai trenuri care pleacă,

zadarnic îngerul mi-l chem,

în loc de-nfiorare și antren

prin iriși doar amurgul o să treacă


Se vor topi înlunările-n stamine, 

s-o face țăndări ceașca de cafea,

căci trenul nostru s-a topit pe șine;

și de la mine pân la tine

nici vântul nu mai bate, draga mea....


4 septembrie 2021




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu