marți, 2 august 2022

NU MĂ LĂSA, IUBITO, SĂ MĂ NĂRUI

Nu mă lăsa, iubito, să mă nărui,

nisip aș fi și m-ar călca desculți

toți demonii ce-au răstignit prigorii

și de-aș cânta n-ai știi pe cine asculți


Și când pe țărmul stins de ebonită

și-ntinde marea mâna-i ca o cange,

tu n-ai să știi, nu ai să știi, iubito,

de ce în cioburi sufletul se sparge


Degeaba trage cerul rochia peste tine

și-alergi prin spini ca să poți prinde

ce-a mai rămas nerisipit din mine

când mâna mea nu se mai poate întinde


Așa că dă-mi acum îmbrățișarea

pe care ți-am împrumutat-o cu-n surâs,

să nu mă sfâșie înserarea

și să mă plângi apoi ca pe Iisus


Și dacă n-ai să poți de-atîta soare

desculță să mă calci și fără teamă,

îngroapă-mi umbra pe un țărm de mare,

căci umbra mea nu-ți cere nicio vamă...


30 iulie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu