luni, 5 iunie 2023

AM FOST CA VOI, VOI NU AȚI FOST CA MINE

Și dacă mor acum o să îmi pară rău

că n-am trăit așa cum aș fi vrut,

că-n loc să cânt iubirea, am tăcut,

și-am fost fără să fiu de fapt, erou


Am fost ca voi, voi nu ați fost ca mine,

am tras cu arcu-n nori până s-a frânt,

cenușa mi s-a-mprăștiat în vânt

și-am reclădit cetățile-n ruine


Discursul de final l-am amânat

tot așteptând să înflorească grâul,

caii măiaștri i-am legat cu frâul

și n-am căzut vreodată în păcat


Încă-mi mai sar din suflet pe fereastră

fragilii îngeri îmbrăcați în fier,

pe câmp de luptă tristul cavaler

se zbate singur pentru țara voastră


De va pieri lovit de săbii ascuțite

desculț va trece printre mărăcini,

sub pașii lui vor crește rădăcini,

păduri de oameni bine definite


Și totuși n-am trăit cum aș fi vrut,

de voi pieri acum e prea devreme,

nedescâlcite-s multe teoreme

și nimeni nu va ști cine-i sub scut...


5 iunie 2023


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu