luni, 5 iunie 2023

PE CÂND IUBIREA NU ERA CORVOADĂ

Eu n-am uitat nimic din ce-am iubit,

ploua-nlăuntrul vieții mele

cu praf de chihlimbar și-n stele

ardeau doar flăcări albe de chibrit


Tu nu erai de aici din Univers,

din alte lumi veniseși pentr-o clipă,

zburai c-o singură aripă

și timpul nostru se-nvârtea invers


Și te-ai hrănit din timpul meu flămândă,

tot timpul tău l-am devorat flămând,

din doi răzleți redevenisem gând

în care lupi hulpavi stăteau la pândă


Eu n-am uitat cum au căzut luceferi

din trupurile noastre încă vii,

și dacă totuși n-o să întârzii,

vom trece pragul lunii încă teferi


Și vom fi iarăși oameni de zăpadă

vestind ninsorile fără sfârșit,

și n-am uitat cât ne-am iubit

pe când iubirea nu era corvoadă...


5 iunie 2023

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu