miercuri, 7 iunie 2023

CORABIE LEGATĂ DE MARE

 Îmi pare rău, atâta pot să spun,

eu sunt, iubito, ultima întâmplare

ce-a înfruntat veacul nebun

și și-a legat corabia de mare 


Nu-i locul meu aici, printre ruine

în care nu mai locuiesc viteji,

și de atâta dor de tine

am să îngrop în trupul meu diezi


Spre clopotul din turn vor trage vulturi

în căutarea timpului pierdut,

dar vor dormi îngerii mei pe scuturi

că timpul nemilos i-a tot cernut


Acestea fiind spuse s-ar putea

să treacă prin retină vechi priveliști,

și-un os de pin fixând în gând o stea

să fie ultima dintre opreliști


Și-asemeni rătăcitului din vise,

ce își spunea-n războaie Odiseu,

voi arunca o mână de narcise

în calea sufletului meu


Să înflorească-n urmă pașii

asemeni aurorelor polare,

iubito, noi suntem ocnașii

ce și-au legat corabia de mare...


7 iunie 2023


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu