joi, 29 iunie 2023

POEM DE DRAGOSTE

Aici, în tăcere, te aștept,

nu e nimic altceva ce aș putea face,

absența  doare așa de tare,

mă sfâșie emoția copleșitoare,

războaie-n suflet, niciun zvon de pace


Număr orele fără tine,

nu știu cât mai pot aștepta pe pământ,

mi se zbate în tâmple un nor,

pulberea mi se-mprăștie-n vânt,

și pe un rugul inimii-n flăcări

mă topesc de dor


Ai găsit fereastra prin care se poate pătrunde

în inima mea, pe sens interzis,

în ziua în care ai căzut din vis 

în brațele mele flămânde;

și, de atâta uimire,

de iubire

nu m-am putut ascunde


Mi-e dor de tine mai mult decât

o pot spune în cuvinte

Voi fi mereu aici, așteptându-te,

chiar de mi-ar lua-o sufletul înainte


De-aș fi știut unde ești

în toate viețile mele trecute și viitoare

m-aș fi amestecat cu visele tale până când

prin timpul meu ai fi trecut desculță 

ca o rază de soare


Brațele mele lacome-ți îmbrățișează umbra 

ca să mă simți aproape chiar și când ecoul dintre noi

se izbește de pietre, de copacii crescuți în noroi;

tu ești lumina aceea desenată pe coală,

ești aerul din camera goală!


Te iubesc mai mult decât te iubesc cuvintele mele

și mi-e dor de tine! 

Și când ești aici

în sufletul meu se-aprind licurici


Din clipa în care te-am văzut

travesând lumina fecundă,

am găsit motivul 

de-a te iubi până la sfârșitul timpului

și încă o secundă


Tu ai fost răspunsul la toate întrebările mele 

scrise pe pietre, pe cerul albastru, pe stele  


Mi-e dor de tine mai mult decât pot spune

și voi fi mereu la acea răscruce de vânturi

așteptând o minune 


De atâta dragoste sfâșietoare

munții inimii devin ruine,

dar îngerul îți va arăta cărarea 

ca să poți ajunge la mine


Drumul tău trece prin sângele meu

de când ai început să curgi ca un izvor de munte

dinspre tâmple în jos

prin timpul neasemuit de frumos


Pentru tine, acasă e în inima mea

pentru că tu ești tot ce mi-am dorit

de când am redevenit infinit...


29 iunie 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu