marți, 20 iunie 2023

DUREROASA ÎMBRĂȚIȘARE

Aș vrea o ultimă îmbrățișare 

să mă legăn ca o candelă-n vânt,

acea îmbrățișare care doare,

rază târzie de soare

rătăcind pe pământ


Uneori cuvintele dor, altădată mor

între traverse, printre pietre, pe șine;

mă lovește câteodată un dor,

un dor sfâșietor

ce se zbate între mine și tine


Aripile de ceară mă poartă printre nori

spre țărmuri necunoscute;

în jurul meu doar câmpuri cu flori

prin care trec desculți uneori

îngerii răniți pe redute


Undeva m-așteaptă îmbrățișarea dureroasă,

din visul meu coboară atunci o scară

pe care urci melodioasă 

și la fel de frumoasă

ca-n dimineața aceea amară


Și totuși nu mai e nimic de făcut,

aripile m-au dus prea aproape de soare,

sufletul a plâns și-a tăcut

și-a pierit și-acel tânăr recrut

strivit de propria îmbrățișare...


20 iunie 2023 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu