sâmbătă, 22 iulie 2023

NE-AM IUBIT, MI-AMINTESC

Ne-am iubit toată toamna,

și iarna ne-am iubit, și primăvara

până a dat colțul ierbii

și a plesnit mugurul


Ne-am iubit până când

ai fost atât de sigură 

de iubirea mea

încât i-ai dat cu piciorul


Vara s-a întins între noi

ca un șarpe de apă

și ne-am iubit

fără să ne mai vedem

decât în pauzele de publicitate

ale destinului


Tu deja înfloriseși

și-ți răspândeai parfumul

în golul din jur


Mi s-a părut prea mult

și m-am retras 

în cea mai adâncă scorbură

a sufletului meu


Ce s-a mai întâmplat spre toamnă

nu vreau să-mi amintesc;

caii proaspăt potcoviți

au trecut peste sufletul meu

ducându-l târâș până la prima intersecție

Și l-au lăsat acolo

ca să se vindece de sine însuși


Ne-am iubit,

mi-amintesc atât de bine,

dar nu a fost de ajuns...


20 iulie 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu