marți, 9 iulie 2024

DACĂ TE-AI PUTEA ÎNTOARCE ÎN TIMP

Am o întrebare pentru tine,

îmi spune îngerul surâzând:

dacă te-ai putea întoarce în timp,

ca să retrăiești un singur moment din viața ta,

care ar fi acela?


Nu i-am răspuns;

o lumină albastră dăduse năvală, 

curgea peste mine

și mă îmbrățișa

cu o tandrețe infinitivală


Te rog să-mi răspunzi!,

se auzea îngerul undeva, departe.

Dar eu nu mai eram acolo,

călătoream între viață și moarte

și acea lumină sfâșietoare 

îmi străbătea sufletul

precum o rază nemiloasă de soare


Pășea desculță printre fluturi de lumină,

prin rouă, printre flori sângerii,

iar de jur împrejur 

cântau îngerii


Niciunul nu mă întreba nimic,

era atâta magie în ochiul de fată

că nu mai voiam 

să mai plec nicăieri, niciodată


Numai timpul mă privea pe fereastră

și nu mai știa ce să facă cu mine

Abia de i-am văzut zâmbetul amar

înainte să-și trimită secundele să mă sugrume


”De m-aș putea întoarce în timp, îngere,

i-am răspuns, strivit în colții de lei,

aș fi acea lumină albastră

din ochii ei...”


9 iulie 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu