marți, 9 iulie 2024

DANSUL IUBIRII

 


 Tăcea întunericul, tăcea,

doar eu îi înțelegeam tăcerea,

o lacrimă din inimă se prăvălea,

o lacrimă amară ca fierea


Anotimpurile se amestecaseră;

eram iarnă și vară,

păsările călătoare plecaseră

în călătoria amară


Hai să dansăm, ți-am zis,

să zburăm cu aripile noastre de ceară spre soare

Știi să dansezi dansul dragostei?

Îmbrățișează-mă și aruncă-te-n mare!


”Niciodată n-am dansat așa, 

legănată de ape. pe stânci,

un rug de flori mi-e sufletul

și-am să mă pierd în ochii tăi adânci


Nu știam acest cântec, e așa de frumos

și de amar ca tine!

Magie absolută de jur împrejur,

ești partea ce lipsise din mine


Să rămânem îmbrățișați

în acest dans dureros

până la sfârșitul iubirii,

până când nisipul clepsidrei 

se va scurge din omul frumos...


7 noiembrie 2022/9 iulie 2024

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu