vineri, 30 aprilie 2021

O, PAȘTELE COPILĂRIEI MELE...

În satul magic, printre flori de munte,

pe unde fluturii zburau invers,

un copilaș cu stea în frunte

se conecta la-ntregul univers


de câte ori pe Cruce îl jertfea

chiar Dumnezeu pe Fiul său cuminte...

Pe unde-o fi copilăria mea,

pe unde-or fi acele gânduri sfinte


ce mă duceau sfioase la albastra

biserică, crescută între pini?

Chiar Dumnezeu îmi deschidea fereastra

să prindă aripile mele rădăcini


Toți pomii se gătiseră de nuntă,

de atâta alb redevenisem îngeri,

și tot ce azi abia ne mai încântă

creștea în ochii noștri sinceri


A bunătăți amirosea cuptorul,

iar noi ne zbenguiam în jurul lui,

e cea mai gravă boală dorul

de vechii prieteni din Țurgui


Pădurea ne-aștepta înfiorată

în toate diminețile de Paște,

încă-i mai simt mireasma de-altă dată...

O, timpul de ne-ar recunoaște


și de ne-ar cere înapoi,

să fim părtași copilăriei sfinte,

ar învia toți fluturii din noi

și-am fi mai fericiți ca înainte!


O, Paștele copilăriei mele

din viața prea devreme scufundată,

cum l-aș aduce înapoi din stele,

dar, vai, nu se întoarce niciodată!..


30 aprilie 2021 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu