sâmbătă, 26 iunie 2021

NU TE-AI NĂSCUT LA TIMP, FEMEIE...

Nu ne cunoaștem, nu ne-am mai văzut,

nu te-ai născut la timp, femeie,

prin timpul tău adesea am trecut,

ca o fantasmă ninsă din idee


Și te-am văzut cum cauți permanent

să zbori prin pielea mea subțire,

dar existența e un șarpe lent

ce nu acceptă nicio răzvrătire


Dacă te-ai fi născut într-un târziu,

din lacrima uitării suferindă,

aș fi rămas în amintire viu

și-aș fi ieșit cu tine din oglindă


Tot căutând în viața noastră sens,

ca două semne triste de întrebare,

ne-am fi iubit pesemne mai intens

pe-o Atlantidă încuiată-n mare


Și la plecare ai fi plâns cu sârg

din cauza rupturii dintre veacuri,

dar, dincolo de ultimul amurg,

să fii un nufăr luminând pe lacuri


S-aștepți acolo să mă nasc și eu,

ca să-mi parcurg întreaga odisee,

și totuși, te pârăsc lui Dumnezeu

că nu mi te-ai născut la timp, femeie...


26 iunie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu