sâmbătă, 26 iunie 2021

PE CÂND NU DEVENISEM LUMINĂ ÎN AMURG

Pe când nu devenisem lumină în amurg

ningea între noi cu disperare,

îmbrățișarea a fost singura salvare

să nu ne-nghită iernile din burg


 În viața aceea ne-am iubit suav,

în timpul meu te cățărai pe sfori,

erai cea mai frumoasă dintre flori,

plângea de teamă sufletul concav


Și aruncai în calea mea luceferi

să lumineze zorile de zi,

să nu mă-nghită vifore pustii,

să ne întorceam pe planetă teferi


Și ți-am adus în palme răsăritul

să-ți fie albe nopțile de lut,

și te-am iubit cu sete de recrut,

și ai cules din mine infinitul


Și se topeau în dor stamine,

ninsorile se-mprăștiau prin burg,

te-am răstignit pe-o cruce în amurg

și m-am întins alăturea de tine,


căci răstignindu-te, m-am răstignit pe mine...


26 iunie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu