vineri, 21 octombrie 2022

CÂND TE AMESTECI CU SUFLETUL MEU

De când m-au invadat valuri de ger,

m-a întrebat colțul de cer

 cu ce-am greșit, pierduta mea

de-ai fost și n-ai mai fost a mea?


Și totuși te-am iubit fără măsură

amestecat cu umbrele din cești,

zăvoarele au ruginit pe gură

și n-am aflat vreodată cine ești.


Că tu n-ai fost și n-ai să fii comună, 

ești floarea ce-n noroi se reculege,

ești noaptea-nveșmântată-n lună,

ești ceva mai mult decât poți înțelege


Câteodată te copilărești, 

altădată spargi ferestrele cu furie de furnică,

izbindu-le de cer 

și-atunci inima se zbate de frică.


Se teme să nu rătăcești 

să nu mai fii cine-ai fost în povești

Când te amesteci cu sufletul meu,

lăcrimează în vis Dumnezeu


Și totuși,

dacă tu n-ai mai fi 

cine m-ar mai putea otrăvi 

până la sfârșitul timpului și încă o zi?


20 octombrie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu