marți, 11 octombrie 2022

ÎN SALA DE AȘTEPTARE A FERICIRII

 Noi ne-am iubit în râuri de cerneală,

o toamnă inocentă se rătăcise-n sânge,

dacă mai stăm îmbrățișați va plânge

întreaga emisferă cerebrală


Prin sala de așteptare-a fericirii

mai trec desculți din când în când 

străjerii din armură lunecând, 

abandonați pe treptele iubirii


Luminile amurgului se-aprind

să-i facă umbrei loc de întrupare,

în inimă se stinge o chemare

și-n golul dimprejur doar cai murind


Noi ne-am iubit atât de nefiresc,

de pătimaș și de nesocotit,

că nu mai știm de ce ne-am mai iubit

și-am evadat din iadul pământesc


Și totuși am visat cândva că noi

o să renaștem cum am vrut să fim,

și-n disperări de cosmos să iubim 

amprenta risipită prin noroi


La căpătâiul nopții Sfânta Vineri

va așeza vechi călimări de fum,

să ne iubim în praful de pe drum,

că-n sala de-așteptare nu e nimeni...


10 octombrie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu