vineri, 31 martie 2023

IATACUL

 Când plouă, vino în iatac, 

e atâta loc, iubito, pentru tine

că de-aș vorbi, m-ai obliga să tac,

și de-aș muri, te-ai îngropa în mine


Străjerii vor cânta sfâșietor

un cântec de iubire absolută,

se va topi și palma mea de dor

până-mi întinzi paharul de cucută 


Înspre amurg vor plânge-n grup

toți îngerii deposedați de vise,

cu dinții înfipți în carnea mea de lup

va sângera lumina din narcise


Prin suflet vei schia până în zori

când ai să-nchizi mirarea-n antiteze,

și dacă n-ai să poți să mă omori

vom fi pe lume simple paranteze


Ecoul va striga în urma noastră,

dar nu-l vei auzi preocupată

să ștergi de albastru singura fereastră

pe care nu vei mai privi vreodată


Eu am să trec, surprins și abătut,

din era mea în era glaciară,

pe unde și-altădată am trecut

legat de amintirea ta c-o sfoară...


31 martie 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu