sâmbătă, 20 februarie 2021

ULTIMUL ZBOR

Tot universul 

a complotat să fim împreună

după o viață risipită în viețile altora


Dintr-odată s-a întors magia,

am călătorit în timp 

și mi-am simțit inima fluture-n zbor


Eram fericit. 

Mă lovise o fericire indefinibilă


Nu mai eram eu, 

luptătorul pentru cauze drepte,

vultur sfidând înălțimile, 

redevenisem înger


Golul din jur dispăruse, 

îmi regăsisem sensul

Cerul se întindea la picioarele mele

și-l călcam fără teama de margini


A fost un miracol, 

fericirea e inexplicabilă.

Am luptat cu umbrele trecutului

ca să nu pierd ultima călătorie spre soare,

ultimul surâs al destinului


Am renunțat la mândrie, la orgoliu,

n-a mai contat nimic

numai să nu se destrame magia

de a-ți regăsi identitatea pierdută


Amprentele sufletului mi le-am lăsat

mărturie prin călătoriile

din care mă întorceam cu ochii în lacrimi.

Niciodată nu am renunțat atât de mult la mine

ca să umplu pustiul cu îngeri


Încă îmi amintesc 

călătoria spre mine însumi, 

de unul singur


La capătul celălalt al neantului

nu mă aștepta niciun înger;

numai ecouri


Le-am respirat până când

ușa văzduhului s-a prăvălit 

peste inimă, strivind-o


M-am ridicat din mine însumi

și am privit cu infinită tristețe deșertul


Din nou singur pe drum 


Cicatricele îmi curgeau din suflet,

semne ale neputinței, ale durerii,

ale erorii de a crede că suntem îngeri

și că putem lumina, unul din celălalt,

noaptea nesfârșită a vieții noastre


Am fost slab, am fost atât de slab...

Am lăsat garda jos și atunci

suferința m-a făcut una cu pământul


Îți trebuie curaj ca să fii fericit, mi-am zis,

neînțelegând de ce nu se întâmplă


Curajul l-am împrumutat îngerilor păzitori;

pe unde-or fi oare?

Sper ca lor să li se întâmple

miracolul iubirii adevărate

Îi salut, pe această cale, din Valea Plângerii


N-am să-i mai revăd niciodată;

am renunțat definitiv la aripi

deși

am fost fericit 

doar atât cât am putut zbura...


19 februarie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu