joi, 25 februarie 2021

EU ȘI ATUNCI TE IUBESC

Te iubesc și când ninge, te iubesc și când plouă,

când mă-ntorc pe pământ dintr-o eră pierdută,

te iubesc când mă înec ca un fluture-n rouă,

te iubesc și când beau în neștire cucută


În genunchi te iubesc, când îmi ești rugăciune

și neantu-și întinde privirea albastră,

te iubesc ca un foc sugrumat de tăciune,

ca o piatră ce sparge-n văzduh o fereastră


Și-n zbor te iubesc, când vânturi solare

ca șerpii de apă prin țesuturi se scurg,

te iubesc și când frunzele  amare 

răvășesc amintiri dureroase din burg 

 


Te iubesc și când plouă, te iubesc și când ninge,

și când timpul mă strânge în lanțuri de fier,

te iubesc și când sufletul de zăpadă îmi plânge,

te iubesc rătăcind ca o iarbă prin ger


Și când sunt răstignit pe rugul în flăcări,

când prin răni cu-n vătrai nemilos răscolesc,

când din trup ciugulesc sângeroasele păsări,

ca un leu în delir eu și-atunci te iubesc...



25 februarie 2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu