marți, 31 august 2021

HAI, DESCHIDE OCHII, DRAGA MEA...

Iubito-i toamnă, hai, deschide ochii!

răsăritul tremură-n perdea,

desfrunzesc arțarii de pe rochii,

hai, deschide ochii, draga mea!


Mâine, pe un câmp uitat în mine,

la o margine de timp dumnezeiesc,

voi reface drumul către tine

legănat de un surâs ceresc


Vor rămâne dâre-n amintire,

pașii mei vor plânge-n cer desculți,

corigent la ora de iubire

am să plâng și poate-ai să asculți


cum coboară sufletul din vară

și se așază în privirea ta,

chiar de-i toamnă și o să mă doară

într-un colț de suflet voi cânta


o baladă scrisă cu-nserări

într-o vară ce s-a stins subit;

peste suflet ninge cu întâmplări

dintr-o viață-n care ne-am iubit


Hai, iubito, hai, deschide ochii!

răsăritul tremură-n perdea,

vor zbura toți fluturii din rochii,

hai, deschide ochii, draga mea!


31 august 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu