marți, 1 martie 2022

NINGE PESTE TINE CU DRAGOSTEA MEA

 Ninge peste suflet ca-n povestea rusă,

săniile așteaptă tresărind sub fulgi,

ninge cu iertare peste-o lume dusă

unde nu e vremea încă să ajungi


Cântă-n frunze stinse greierii de-o clipă,

latră-n lanțuri câinii neștiind ce vor,

pasărea măiastră zboară-ntr-o aripă,

inima se zbate încă sub zăvor


Dealurile strigă: ”Hai la noi, mireasă!

de la nunta iernii te furăm cumva,

îngerii de veghe se ascund în casă,

ninge cu petale de nu-mă-uita...”


Poate primăvara nu o să mai vină,

ninge cu tăcerea gândului frumos,

pasărea măiastră-n sine-o să mă țină

ca să nu mă fure timpul nemilos


Între noi pădurea învelită-n gânduri

își întinde brațul să primească-n ea,

viața viitoare prefăcută-n scânduri,

ninge peste tine cu dragostea mea


Poate mâine-n lume o să fie pace

și-o să ningă aievea și-n povestea rusă,

ninge peste lume, Dumnezeu desface

ultima scrisoare dintr-o lume apusă


Unde ești femeie? Vino să ne ningă!

Sania ne-așteaptă să ne prăvălim,

drumul către rai stă să ne cuprindă

și pe drumu-acesta hai să nemurim!


1 martie 2022  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu