vineri, 25 august 2017

Oriunde mă uit în viața mea

Oriunde mă uit în viața mea
văd lucruri bizare,
drumuri nesfârșite presărate cu oase,
cu sare, 
precum femeile frumoase,
iedere otrăvitoare



Oriunde mă uit în viața mea
văd istorii neterminate,
săgeți ce nu s-au tras
decât în sens invers,
și, către mine, 
prin zăpezi spulberate,
 mai e un mileniu de mers

Oriunde mă uit în viața mea
văd copaci cu frunzele crescute înăuntru,
cu rădăcinile înfipte în aer,
și nu pot în tulpină să-mi intru
de vaier

Oriunde mă uit în viața mea
mă privesc oglinzile diforme,
cu ochiul lor inexpresiv
în care zeițele-fantome
se-ascund definitiv

Oriunde mă uit în viața mea
umbrele-și desfășoară înserările,
iar soarele plânge
topindu-și în sânge
mirările

Oriunde mă uit în viața mea
diamante neșlefuite-mi taie privirea, 
iubirea
de zăpadă
Și, din eroare,
 o pasăre de pradă 
încă mai zboară cu sufletu-n gheare


25 august 2017 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu