duminică, 19 noiembrie 2017

Iernaticii fluturi

”Iubitule, vreau aripi! Vreau aripile tale,
îmbrățișează-mă cu ele,
zboară-mă prin sufletul tău
până la stele.

Cu tine de nimic nu mi-e frică; 
zboară-mă,
 mai presus de munții inimii mă ridică
.


Dezbracă-ți, iubite, cămașa de zale,
strânge-mă-n brațele tale
Strânge-mă strâns, atât de strâns
o mie de ani să nu fie de ajuns
să mă poate smulge vreun vânt
Îmbrățișează-mă și-am să-ți cânt
până când de toate poverile lumii te scuturi
și-o să fim pe pământ
numai noi, iernaticii fluturi...”



”Iubito, ia aripile mele,
umple pustiul cu ele
Zboară prin mine în sus și în jos,
îmbrățișează omul frumos
să nu-i mai fie frică, să-i fie numai dor
de rugul nopților mistuitor


Aruncă-ți în foc cămașa de petale,
strânge-mă-n desfrunzirile tale
până când am să-ți cânt
cel mai frumos cântec de pe pământ
Și-n ochii tăi ca boabele de struguri
să zboare fluturii-n amurguri


Pe urmă să te întorci în curcubeu,
să fii lumina sufletului meu...”



18 noiembrie 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu