marți, 30 mai 2017

Dacă am fi numai noi pe pământ

Dacă am fi numai noi pe pământ
N-ar mai fi decât un singur război
Numai trupurile noastre s-ar înfrunta
În noroi

Dinspre mine spre tine 
Ar curge rănile 
Plângând
Dacă am fi numai noi pe pământ.


N-ar fi timp să se vindece ultima cicatrice
Dacă am fi numai noi pe pământ
Încuiați în aceeași matrice
Care nu ne-ar încăpea, 
Minunea mea


Poate că-ntr-un final ne-am complace
În nesfârșiri dinadins risipite,
Și-am încheia tratate de pace
Parafate de-nlunări infinite


Dar, din senin,  din când în când
Ne va răscoli instinctul de prădător.
Dacă am fi numai noi pe pământ
Ne-am sfâșia întâmplător.

Am muri și am învia împreună, 
Niciodată pe rând,
Dacă am fi numai noi 
Pe pământ...



29-30 mai 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu