sâmbătă, 27 mai 2017

Parcă mi-e dor câteodată de ea

Mă sfâșie cordoanele submerse, înrobitoare,
prin gările pierdute definitiv în minte,
fără cuvinte,
trenurile-mi calcă într-un du-te vino continuu
 umbra înșelătoare.

Cerșetorul de serviciu sună la 112: 
”Să vină poliția de moravuri ușoare:
uite cum îi trece trenul peste umbră
și ea-l privește în ochi, sfidătoare!”

Până vor ateriza cei de la SMURD, 
cu Raed Arafat în spatele turmei,
mă mut din bătaia gloanțelor,
 mai spre sud.
Numai pașii umbrei,
târându-se ca un câine bolnav după mine,
îi mai aud.

Cărămizile se lipesc de tălpile arse,
e, desigur, marele ospăț;
păsările de pradă, cu oasele sparte,
nu se așteptau la atâta dezmăț

Mă strecor în mine printre bagaje
care nu-mi mai sunt demult de folos,
 sufletul cu un milion de etaje
se prăbușește-n omul frumos

Dar n-a venit niciun echipaj de salvare,
cerșetorul s-a retras sub mască heroinei și bea,
trec trenuri peste umbra-n sevraj, sfidătoare,
parcă mi-e milă și mi-e dor câteodată de ea


26 mai 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu