vineri, 24 decembrie 2021

LA NOAPTE VINE MOȘ CRĂCIUN

 La noapte vine Moș Crăciun

înfășurat în haina lui solară,

am să-l aștept în cântec de chitară

și n-am să-i spun cât este de bătrân


Desigur c-am să ies afară

toți câinii să mi-i leg la Carul Mare,

și am să-i dau lui Moș Crăciun o floare

să-i fie-n suflet primăvară


Că are mult de colindat sub lună,

sunt mulți copii cu lacrima-n batistă,

și-n viața lor atât de tristă

doar Moș Crăciun le spune-o vorbă bună


Să meargă să le ducă mângâiere

și să asculte-n șoaptă poezii,

și dacă cei mai mici vor adormi,

fără să-și ia la revedere,


pe pernă să le lase o scrisoare,

scrisă din vreme, cu blândețe

în care să le dea ceva povețe,

să fie fericiți în viața viitoare


La noapte vine Moș Crăciun

înfășurat în haina lui solară,

am să-l aștept cu o cafea amară

și-am să-l întreb de ce-i așa de bun...


24 decembrie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu