sâmbătă, 11 decembrie 2021

TE-AȘ FI FURAT ȘI TE-AȘ FI DUS ÎN MUNȚI

 Te-aș fi furat și te-aș fi dus în munți

de noi să nu mai știe nimeni niciodată,

ne-am fi-nvelit în fulgi de ciocolată

să fie cea mai dulce dintre nunți


Și ne-ar fi nins toți fluturii din lume

ne-am fi îngropat în munți de flori,

când trec corăbii de cocori prin nori

ne-am fi ascuns în cojile de-alune


Și nimeni n-ar avea vreun drept

să ne întindă cupe de cucută,

vom evada, când vom voi, pe-o plută

și ne-om fixa alternativ în piept


tot ce am fost și ce am vrut a fi

în viața pământeană clandestină;

noi, condamnații veșnic fără vină,

ce-am dezertat ca să putem iubi


La ceasul ultim s-ar putea s-asculți

povestea ce pe suflet am rescris-o,

și dacă n-ai fi compromis-o

te-aș fi furat și te-aș fi dus în munți....


11 decembrie 2021



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu