duminică, 3 iulie 2022

CU TINE ÎN SUFLET

 


Trece timpul și nu se mai întoarce niciodată,
la capătul tristeții înnod amintiri,
văzduhul mă izbește c-o daltă
și mă sfâșie din priviri

Bătăile inimii se scurg fără oprire,
nu mai e nimic de făcut chiar dacă cerșesc
umbrei mele strivite o amăgire;
ea știe cât de mult te iubesc

Încă mai sunt viscol și străbat munții
cu tine în suflet, supremă povară,
se deschid prăpăstii adânci, 
dar mă cațăr pe stânci
căutând floarea inimii dulce-amară

 Când te strig, abia de-mi răspunde ecoul,
și atunci îngerii mi-aduc alte cuvinte pe care
nu le-am rostit niciodată în viața asta 
amăgitoare

Trece timpul printre noi ca un șarpe rece,
abia dacă respiră tundra,
și totuși mâinile mele flămânde se-ntind
să-ți mângâie umbra 



3 iulie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu