sâmbătă, 2 iulie 2022

CÂND TE ZDROBEȘTE TOT CE AI IUBIT

 

Am un punct slab unde pot fi lovit

cu spaime, cu pietre colţuroase,
îmi plâng în suflet zilele frumoase
şi mă zdrobește tot ce am iubit
Gloria lumii apuse-n desfrâu
am luat-o asupra-mi povară,
și dintre pietrele de moară 
plâng macii îngropați în grâu
Nu mi-a fost teamă de nimeni nicicând,
niciun glonț n-a putut să m-ajungă, 
nicio sabie n-a putut să străpungă
platoșa tinereții mele curgând
Și n-ar putea să m-arunce în stradă
veacul acesta c-o palmă mai scund,
de veşnicie nu pot să m-ascund,
doar ochiul timpului s-ar putea să mai vadă
cum plutesc pe cerul târziu
într-un ultim și tragic demers,
prin mine mai e un mileniu de mers
şi nici nu ştiu dacă sunt mort sau viu
Şi totuşi răstigniţi-mă în idee
cu tot ce am fost și-n apus o să moară, 
să nu mai știu ce dor o să mă doară
că te-am iubit nedrept de mult, femeie...
2 iulie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu