marți, 8 noiembrie 2022

DANSUL DRAGOSTEI

 Tăcea întunericul, tăcea,

numai eu îi înțelegeam tăcerea,

o lacrimă din inimă-mi cădea,

o lacrimă amară ca fierea


Anotimpurile se amestecaseră;

în trupul tău vară, în mine iarnă, 

păsările călătoare plecaseră

printre frunzele ce începuseră să se cearnă


Hai să dansăm! ți-am zis

într-o licărire de soare

Știi să dansezi dansul dragostei?

Îmbrățișează-mă și aruncă-mă-n mare!


”Niciodată n-am dansat așa, 

legănată de ape.

Mi-ai aprins sufletul

și sufletul meu din tine vrea să se adape


Nu știam acest cântec, e așa de frumos

și de amar ca tine!

Magie solară în jur,

ești partea ce lipsise din mine


Să rămânem îmbrățișați

în acest dans dureros

până la sfârșitul iubirii,

până când nisipul clepsidrei 

se va scurge din omul frumos...


7 noiembrie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu