miercuri, 2 noiembrie 2022

TU NICI NU TE-AI NĂSCUT

Și când ne cotropește durerea de a fi

pe-această lume fluturi efemeri,

ne întrebăm cum am putea iubi

să fim și-n viața viitoare ce-am fost ieri


Chiar de ne doare când am fost frumoși,

am repeta și-n ceasul morții clipa

de-a căuta prin spinii nemiloși

o floare sângerându-ne aripa


Noiembrie se prăbușește-n frunze,

se-aud strigând cocorii altei lumi,

magia s-a ascuns în alte pânze

și s-a închis și casa de nebuni


Sub cicatrice doarme o lumină

ce-a sfâșiat întregul orizont,

toți condamnații fără nicio vină

și-au scufundat corăbiile-n port


Abia în ceasul de pe urmă vin

miresele în hainele de lut,

nisipul din clepsidră-i tot mai fin,

iar tu, iubito, nici nu te-ai născut!


Și poate-ai să te naști în viața asta

că nu mai am cuvinte să te strig,

s-a prăbușit în inimă fereastra

pe care te-ai uitat când ți-a fost frig...


1 noiembrie 2022 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu