sâmbătă, 26 decembrie 2020

ÎN IARNA VIEȚII MELE TOȚI FLUTURII SUNT MORȚI

 Iubita de cerneală am încuiat-o-n  cărți, 

de-acolo nicio spaimă nu s-a întors întreagă,

mă strigă de pe-o filă, din toate cea mai dragă,

da-n iarna vieții mele toți fluturii sunt morți


Trec umbrele prin geamuri ca sulița prin trup,

o lacrimă târzie se-agață de perdea,

din amintiri uitate mai cade câte-o stea

și toți vulcanii lumii din goluri vechi erup


Ea trece pe cărarea din suflet către sânge,

sentința inocenței s-o ducă pân la capăt,

s-a încuiat amurgul în ochii mei cu-n lacăt,

ecoul se aude în univers cum plânge


Mi-am luat din rouă cheia, m-am încuiat în cărți,

prin mine tranzitează vechi râuri de cerneală,

înalț spre cer privirea, să evadez din boală,

da-n iarna vieții mele toți fluturii sunt morți...


26 decembrie 2020 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu